Ny medarbejder | Ny version af Security Master

Ny medarbejder i El-teknisk support

Lars Nørgaard Hansen er pr. 1.3.2021 tiltrådt en som Technical Consultant i El-teknisk support.
Lars bliver ansvarlig for at afholde alle vores kurser i vores elektroniske produkter, så i fremtiden vil det være Lars, der vil tage godt imod jer på alle vores kurser.

 

Med Lars' kompetencer inden for kommunikation og formidling, og hans store viden omkring vores produkter, vil dette komme til at styrke vores kursustilbud til jer.

For jer der ikke lige kan huske hvordan man tilmelder sig vores kurser, så kan I se hele vores kursus-kalender og tilmelde dig via linket nedenunder.

Se vores kursuskalender

Ny version af Security Master

 

Fordelene ved denne nye version er en optimeret beregning i Merkur og Triton.

RSM Version nummer: 4.35.0.26 1.

Optimeret beregning ved bestående systemer 

Systemet beregnes efter de gamle beregningsregler (intet hak i ”Optimeret Beregning”) Sættes hak i ”Optimeret Beregning”, vil de nye beregningsregler blive benyttet.

 

 

Optimeret beregning ved nye systemer

Hak i ”Optimeret Beregning” er sat default og kan ikke fjernes. De nye beregningsregler vil blive benyttet. Det kan i enkeltstående tilfælde fjernes af vores systemafdeling.

 

Yale Doorman V2N vil ikke åbne fra appen

Vi har set nogle tilfælde, hvor Yale Doorman V2N ikke har kunnet åbnes fra appen, og at kunderne af den grund har sendt enhederne ind som en reklamation.

I lang de fleste tilfælde skyldes ovenstående blot en manglende FW opdatering, som vi kan hjælpe jer med, så hvis du oplever dette, så giv os et ring eller skriv en mail, så kan vi ofte fikse dette på distancen uden at få produkterne ind, som jo er langt det bedste for alle parter.

Husk, at vi altid er der

 

Vores produkter bliver mere og mere komplekse, og når man ikke arbejder med tingene til hverdag, kan nogle problemer være svære at løse. Så måske kan det nogle gange være nemmere at lade os gøre det!

Vi tilbyder derfor hjælp til alle vores elektronisk produkter til vores forhandlere.
Eksempler:
  • Installations opstarter
  • Diverse opdateringer eller flytninger af kørende databaser
  • Vi kan også lave et specielt kursus, der er tilrettet jeres behov eller din kundes behov

Service ydelser kan bestilles på alle vores elektronisk produkter.  

Kontakt os og få lavet en aftale.

Det med småt:

Forhandleren skal altid være tilstede, når ydelsen udføres. Vi kan ikke sendes ud på egen hånd.
En assistance kan ikke indeholde f.eks. fysisk montage eller avanceret support af tredje part software.
For at man kan lave en aftale med os, så skal forhandlerne tidligere have været på kursus i det relevante produkt.
Normalt kun inden for normal arbejdstid.
Evt. arbejde uden for normal arbejdstid afregnes efter gældende takster.
Forhandleren betaler omkostninger forbundet med eventuelt bro- eller færge-afgift.
Ingen slutkunder kan kontakte AAOSdk på baggrund af en assistance bestilt af en forhandler.
Forhandleren har fortsat first line support fra slutkunden, denne overtager vi ikke

 

Partner Area er din selvbetjening

På vores Partner Area kan du finde information om vores el-tekniske produkter 24 timer i døgnet. Du kan bl.a finde software og firmware, som du kan bruge i dit daglige arbejde. Du kan også hente prislister i både Excel og PDF format, samt se elle gense de webinarer, vi har afholdt.

Du kan enten oprette en bruger på Partner eller logge ind her.