Yale teknisk support til B2B | SMARTair Lockdown

Ny Yale teknisk support til forhandlere

Fra d. 4. oktober bliver Yale teknisk support nu også til en B2B teknisk support, hvilket betyder, at du som forhandler også skal benytte den for at få hjælp til tekniske udfordringer med Yale produkter.

Nu kan du også få hjælp om aftenen i hverdagene og i weekenderne. Åbningstiderne bliver:
Mandag-fredag kl. 8-20 
Lørdag-søndag kl. 10-15 
Fra d. 4. oktober, kan du læse mere på yalehome.dk under teknisk support.
 
Reklamationer
Reklamationer skal stadig laves hos ASSA ABLOY på mail: reklamation.dk.openingsolutions@assaabloy.com

SMARTair har fået en ny version med Lockdown, der giver kontrol i en nødsituation

Ny SMARTair Lockdown funktion giver lokaler højere sikkerhed på et øjeblik, når fare truer, uanset om det er brand, ubudne gæster eller terrorangreb.

Med Lockdown kan du åbne, lukke eller blokere enhver adgang som reaktion på nødsituationen, hvilket hjælper med at holde alle i bygningen sikre.

Lockdown passer til: Skoler, universiteter, hospitaler, klinikker, laboratorium og kontorer med meget trafik.

Lockdown er en funktion i TS100 versionen: 7.03.01, som du allerede nu kan finde på Partner Area.